220 tysięcy placówek medycznych w Polsce

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3

ul. Energetyków 46
44-200 Rybnik
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Ignorancja

    Oddział Onkologiczny Byłam ostatnio z mamą na wizycie kontrolnej i to w jaki sposób potraktowała ją doktor M.Przybyła było okropne. Mama choruje na raka piersi, wiem,że to poważna choroba i należy liczyć się nawet z najgorszym, ale mówienie pacjentce cytuję: " Ja widzę, że pani nastawiła się, że panią wyleczymy? Ale my pani nie wyleczymy możemy podleczyć. " Chamstwo!!!! Wiadomo jak w tego typu chorobach ważne jest nastawienie psychiczne, a pani doktor łaskawie zniszczyła tlącą się nadzieję. A na pytanie co dalej pani doktor odpowiedziała: " Nie wiem ". Pytam więc: A kto ma to wiedzieć? Natrafiłam na artykuł "Onkologia przyjazna pacjentowi" w Nowinach i tam ładnie ordynator z onkologii wypowiadał się na temat tego jak wszyscy współczują pacjentom, jak dbają o ich dobre samopoczucie, jak tłumaczą, że rak to nie wyrok. Mam więc pytanie czy to co zrobiła pani doktor wynikało ze współczucia?? Chyba raczej nie. "Robimy wszystko, by onkologia była dla pacjenta przyjazna. Nasi pacjenci są wyjątkowi i wymagają wyjątkowego podejścia – stwierdza doktor Słomian."- kolejny cytat z gazety. Panie doktorze czy to zrobiła pani doktor Przybyła to było te wyjątkowe podejście?? Rozżalona.

    • Cóż wprawdzie mamy końcówkę 2013 roku, ale niestety zachowanie pani doktor nie zmieniło się. Cóż mogę napisać- brak kompetencji, profesjonalizmu, rutyna no i najcięższe działo brak człowieczeństwa. Szkoda tylko, że zmarłych wskrzesić nie można- ale dla czytających- pilnujcie terminów, patrzcie na "ręce", nie dajcie się odesłać na "za tydzień", wszak rak nie czeka, ale to chyba pani doktor wie, przynajmniej powinna wiedzieć.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Ignorancja - brak informacji

    Leczyłem sie u kilku lekarzy z tego szpitala! Rece opadają ignorancja pacjenta na kazdym kroku. Od pielęgniarak po lekarzy. Pacjentów traktujesie jak śmieci jak gorszych ludzi tego nie da się opisać!

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Pacjent -lekarz.

    Odział urazowy posiada dobrych specjalistów ,ale chory ma kontakt z lekarzami tylko podczas porannych obchodów .Kontakty te nie są wystarczające ,obchody robi się w pośpiechu i trzeba dużej determinacji ze strony pacjenta żeby dowiedzieć się konkretów odnośnie przebiegu zabiegów i dalszego leczenia.Wieczorem praktycznie lekarz mówi pacjentom dobranoc.Będąc na tym oddziale dostawałam różne zalecenia od ordynatora szpitala będącego na dyżurze ,inne od zastępcy ordynatora odziału i jeszcze inne od lekarza który przeprowadzał zabieg .Zaufałam temu ostatniemu i wydaje mi się ,że słusznie ,chociaż nie powinnam mieć takich dylematów .Nie jestem pewna czy ktoś to czyta i bierze pod uwagę więc na tym skończę .

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Poradnie specjalistyczne !

    Nie wiem do kogo mogę się zwrócić ,bo telefony są nieodbierane ?Jestem osobą chwilowo niepełnosprawną i nie mogę osobiście dokonać rejetracji w poradni .Nikt z rodziny ,nie może też tej rejestracji osobiście dokonać ,co więc w związku z tym mam zrobić?Po co podaje się numer telefonu skoro jest on nieodbierany?Gdzie mogę zgłosić skargę ?Do rzecznika praw pacjenta też można zgłosić skargę osobiście ,ani numeru telefonu ani kontaktu elektronicznego !Makabra!!!

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum