.
220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Brawo!

    Moja mama trafila do tej placowki niespelna 2 tyg.temu.Jestem zszokowana wczesniejszymi opiniami na tym forum!!!Moze od tamtego czasu sie cos zmienilo,bo Mama moja jest po prostu zachwycona opieka.Lekarze podchodza do pacjenta,pielegniari sa usmiechniete,reaguja na kazde zyczenie pacjenta.Pelen profesjonalizm,doskonala opieka.Mama odzyskala nadzieje wlasnie dzieki rozmowom z personelem,ktory bardzo dokladnie przedstawil jej diagnoze,sposob leczenia,a wszystko bardzo konkretnie i profesjonalnie.Nie zostawiono mojej mamy bez odpowiedzi chocby na jedno pytanie. Zobaczymy jak dalej sie wszystko potoczy,ale dzwonie do mamy codziennie i codziennie slysze od niej pochwaly na temat personelu.Tutaj bardzo wazna jest zwykla ludzka zyczliwosc i na pewno jej tam nie brakuje. Marta z Offenburga.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    ZNIECZULICA

    Byłam tam kilka razy z mama,panie w rejestracji są tak nie życzliwe, nieuprzejme.Lekarka w poradni onkologicznej to nawet nie powiedziała o co chodzi,tylko kazała czekać na termin.Okropny szpital, okropna atmosfera!!!Klinika na ul.Przybyszewskiego nie jest tak super urządzona, ale mając tam mamę, a sama też byłam na chirurgii szczękowej, mogę szczerze powiedzieć, że tam dla lekarzy liczy się tylko pacjent i to on jest najważniejszy, nie robią z ludzi wariatów, bo o wszystkim informują pacjenta, a nie to co na Garbarach.Jeśli miałabym ocenić to klinika na Przybyszewskiego byłaby najwyżej oceniana.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Obsługa centrali telefonicznej

    Przed chwileczką około godz. 8:03 wykonałam telefon na numer 61 885 0500 z pytaniem o możliwość zrobienia badania na obecność markerów nowotworowych. Osoba obsługująca centralę z krzykiem odpowiedziała "Można i rzuciła słuchawką" kiedy zadzwoniłam ponownie krzycząc odpowiedziała „Proszę Pani to jest centrala telefoniczna nic więcej nie wiem!". Zadzwoniłam trzeci raz, bez tłumaczenia rzuciła słuchawką. Właśnie to jest centrala telefoniczna, która powinna udzielać informacji, a jeżeli takowych nie posiada należy łączyć rozmowy z osobami kompetentnymi, które mogą pomóc pacjentowi. Do czego podany jest ten telefon na stronie? Rozumiem, że jeżeli człowiek chce się czegoś dowiedzieć musi po prostu przyjechać nawet 50 km i osobiście zapytać bo Pani w centrali nie miała ochoty rozmawiać. Ciekawe tylko czy Panie w recepcji będą miały dobry humor jak już się pofatyguję i do Państwa dotrę. Centrala telefoniczna to pierwszy kontakt Centrum Onkologii z pacjentem. Jak ma się czuć schorowany pacjent szukający pomocy, który jest tak traktowany przez telefon. Jak może zaufać takiej placówce skoro jego pierwsze doświadczenie z nią było tak negatywne.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    plastyk od piersi

    szpital jrst beznadziejny. nie mozna sie skontaktowac od 2 tygodni.

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum