.
220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    rejestracji

    To chyba na przykladzie tej poradni "kabaret chyba przychodnia" przedstawił świetnie pasujący skecz na tę okoliczność : https://www.youtube.com/watch?v=znh4wa9ZeNc Pośmiejcie się z tego..bo nic innego nie możemy..chyba że mijać szerokim łukiem. Galoni z Pszczyny

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Organizacja pracy i traktowanie pacjentów nie do przyjęcia

    Obsługa personelu rejestrującego chorych, mieści się w najgorszych standardach obsługi jakiegokolwiek doświadczyłem w tego typu placówkach. Aroganckie i wręcz nieprzyjemne w obsłudze panie dobrze sprawdziłyby się u rzeźnika a nie w placówce gdzie przyjmowane są dzieci. Lekarze dobrzy specjaliści tej placówki są dobrze kojarzeni lecz pracują z ludzmi, którzy tworzą opinię w Pszczynie placówki NIEPRZYJAZNEJ. Rejestracja do 15 tej, nie możesz jej dokonac telefonicznie. Nie ma też możliwości zarejestrować się po 15tej (tydzień ma 5 dni), bo mimo obecności 3 osób w rejestracji nikt Cię nie obsłuży. A więc aby zapisać się (!!?)na wizytę do lekarza trzeba wziąć urlop i zmieścić się w przedziale 8-15tej. Placówka działa jak przedsiębiorstwo-wiadomo prywatna, i tylko część wizyt jest w ramach kasy chorych. Przyjdz w ramach kasy chorych, a szybko zrozumiesz, że nie o takich klientów tej placówce chodzi. Tak tam jesteś klientem nie pacjentem. I w zależności czy płacisz czy nie tak jesteś potraktowany. Myślę że przedsiębiorca, który otworzył tę placówkę powinien zadbać o standardy, bo i klienci wcześniej czy poźniej odejdą. Ja i moja rodzina dziękujemy już ...i za wizyty prywatne także. Paweł z Pszczyny

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum