.
220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Kontakt telefoniczny :-(

    Usiłowałem skontaktować się telefonicznie z przychodnią w celu umówienia wizyty dla mojej przyjezdnej Matki. Telefon ze strony internetowej nie jest aktualny, ale podano mi właściwy. Pod tym właściwym numerem oczekiwałem słuchając sygnału zgłoszenia przez kilkadziesiąt sekund, potem kogoś prawdopodobnie znudził uporczywy dzwonek telefonu: klepnięcie słuchawki i sygnał zajętości. Kolejne próby połączenia przebiegały szybciej: 2-3 sygnały zgłoszenia i klepnięcie słuchawki: sygnał zajętości....Zadzwoniłem na Wrocławską: połączenie od ręki i miła, konkretna obsługa.

  • Brak na Waszej stronie internetowej wykazu wszystkich telefonów w przychodni. Jedna Pani w rejestracji nie da rady przyjmować pacjentów i odbierać telefon . Pozdrawiam, Leszek Kaszubowski

  • Pan doktor nagminnie sie spóżnia,co powoduje ,że pacjeńci są bardzo zdenerwowani! Oczekiwanie na wejście do gabinetu czasami trwa nawet godzinami!Lekarz nie uznaje małych dzieci(np.5-8 miesięcy) jako pacjentów szczególnej troski.Dziecko płacze,krzyczy-bo go boli i wszyscy w kolejce też cierpią i sie denerwują! Ja jako pacjent byłem świadkiem takiej sytuacji trwającej około 2 godzin.

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum