.
220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    oferta rehabilitacji

    To jakaś kpina. Na stronie internetowej podają, że wykonują mnóstwo zabiegów z hydroterapii np. kąpiel perełkową, a kiedy się dzwoni z celu umówienia na zabieg to Pani na recepcji pierwszy raz słysz y o takiej pozycji. Nie ma możliwości napisania do nich maila, żeby usunęli ze swojej strony internetowej to czego tak naprawdę w ogóle nie wykonują.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    personelu

    TA PRZYCHODNIA TO JEDNA WIELKA KPINA !!!!!!! Recepcjonistki mają za przeproszeniem gdzieś , dzwoniący telefon ... dwa razy z rzędu Pani doktor odwołała moją wizytę , i do dziś gdy mija tydzień nie zadzwoniła by powiedzieć mi kiedy łaskawie mnie przyjmie , choć obiecała że tak zrobi następnego dnia... Personel nierozgarnięty , recepcja jeżeli chodzi o kontakt jest w stanie opłakanym.. Nikomu nie polecam , wręcz serdecznie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Laryngolog

    Witam byłam dziś na wizycie w przychodni Amodent na Dzieci Warszawy u laryngolog dr Chrzanowskiej po prostu porażka!!!!! Miałam zatkane ucho a Pani Doktor zamiast mi pomóc (np.przepłukać ucho)to zaczęła mnie pouczać "że sama sobie jestem winna że mi się zatkało jak używam patyczków" i ciągle to powtarzała w dodatku jej mina i odzywanie się !!! W rezultacie wyszłam z zatkanym uchem i zaleceniem wpuszczania parafiny przez ponad tydzień i dopiero zgłoszenie się do niej. Wyszłam z gabinetu i udałam się prosto do laryngologa prywatnie gdzie bez problemu Pan Laryngolog przepłukał mi ucho i już dobrze słyszę , naraziłam się tylko na niepotrzebne koszty mając skierowanie na NFZ.Porażka!!! Nie polecam Pani doktor Chrzanowskiej no i teraz się też nie dziwię że tak szybko się dostałam gdzie wszędzie indziej nie ma już miejsc na ten rok do laryngologa , a do Pani doktor nie ma kolejek.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    recepcja

    byłam dziś w przychodni Amodent na Skoroszewskiej, zachowanie pani recepcjonistki- poniżej krytyki. Nie wiem, co było tego przyczyną, ale dosłownie warczała na starsze panie, wykrzykując, że ona po nazwisku nie będzie szukać, że ma jej podać pesel. Chyba niewiele potrzeba jej było do ataku wściekłości, widać każdy pacjent chcący umówić się na wizytę był czynnikiem zapalnym. Powiem szczerze, pierwszy raz spotkałam się z tak OKROPNĄ obsługą. żenujące zachowanie, które odbija się negatywnie na wizerunku całej przychodni.

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum