.
220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Badania lekarskie na prawo jazdy...

    Uwaga ! Badania lekarskie na prawo jazdy w MEDREM... 1) pobieranie krwi na glukozę (z żyły): 18 PLN 2) okulista: 70 PLN 3) lekarz "specjalista": 200 PLN RAZEM: 288 PLN ! - umówiony byłem na godzinę 8:00...podobnie jak i około 30 innych osób...wszyscy w wąskim, kowidowym korytarzu...czekali z przekłutymi żyłami, z krwią na wacikach i kleli jak szewcy...wycofałem wpłatę...dziękujemy MEDREM za stracony czas !!! Lekarz specjalista w innej placówce: 200 PLN (nie wymagane badania krwi, ani okulista). Pozdrawiam, Mariusz Soblik [+48 668 273 464]

  • W pierwszych dniach lutego, na tym forum, dwoje internautów wyraziło negatywną opinię o pracy pań pielęgniarek – rejestratorek z działu obsługi pacjenta w kierowanej przeze mnie placówce – ZSD-L Medrem – Poliklinika sp. z o.o. w Opolu. Ponieważ od kilku lat w przychodni Medrem pracujemy zgodnie z normą ISO 9001-2000, zobowiązany jestem, jako osoba zarządzająca do wyjaśniania wszelkich skarg i wyciągania stosownych wniosków. Tak chciałbym postąpić również i teraz, ale nie bardzo mogę, ponieważ w obu przypadkach nie określono ani adresata, ani podmiotu skarg. Ogólnikowe stwierdzenie, że w przychodni zespół pielęgniarski pracuje źle, że niemiłe są rejestratorki, w sytuacji gdzie norma ISO 9001-2000 zakłada obowiązek bezwzględnej personifikacji każdej osoby (każda z pracujących osób posiada identyfikator, oraz zawsze przedstawia się w trakcie rozmowy telefonicznej z imienia i nazwiska), zmusza do zastanowienia czemu mają służyć i jaki cel mają osiągnąć te, tak łatwo puszczane w sieć, często bardzo krzywdzące całość personelu zarzuty. W mojej ocenie cały zespół ZSD-L Medrem – Poliklinika stara się pracować zgodnie z zasadami szeroko rozumianej sztuki. Piszę – stara się, bo przecież mam świadomość, że zdarzają się czasem różnej miary, różnie uwarunkowane nieprawidłowości. Chciałbym jednak, aby w takich sytuacjach wskazać bezpośredniego sprawcę, niepożądanego w opinii skarżącego zdarzenia, dając szansę zarządzającym przychodni do analizy i reakcji, a skarżącym w przypadku zasadności skargi, stosowną satysfakcję. Z wyrazami szacunku dla naszych obecnych i przyszłych Pacjentów lek. med. Jan Sokołowski –Kierownik ZSDL Medrem-Poliklinika w Opolu.

    • Witam. Ja tez dołącze do niezadowolonych pacjentów Medremu. Juz jakiś czas temu ( od tamtej pory zrezygnowałem ) byłem tam i trafiłem na doktora Andrzeja Błaszczyka. z takim chamskim , gburowatym zachowaniem nie spotkałem sie nigdzie indziej. Nie spodobało mu sie to,że jestem ubezpieczony w KRUS i tak sie darł na mnie,że to niemoralne itp,że pacjenci w poczekalni słyszeli.( Wiem, bo mówli po moim wyjściu ) Po wykładzie jaki mi strzelił na temat moralności, przyszedł czas na rozebranie się do badania. Chciałem położyć kurtkę na krześle, na co gbur w kitlu znowu się wydarł na mnie,że to nie jest miejsce na to. Tak się zastanowiłem czy musze płacic aż tyle pieniędzy aby byc obrażanym i olałem Medrem. Nie chodzę już tam , odradziłem również najbliższej rodzinie. Przez wybryk Pana Błaszczyka stracili 6 pacjentów. Pewnie im na tym nie zależy, bo przyjdą następni , ale na pewno nie ja. A szkoda, bo oprócz tego chama mają też świetnego lekarza, niestety zapomniałem jak się nazywa. Byłem u niego dawno temu z problemem i facet dał mi nawet swój prywatny numer telefonu, po to, że jak bede potrzebował porady mogę dzwonić... naprawdę byłem w szoku, pozytywnym. Co się tyczy doktora Błaszczyka- porada lekarska została mi udzielona, ale co się nasłuchałem - to moje :), Opole

    • ...is-siso...odpowiedzi Kierownictwa brak...

    • ...byłem, swego czasu, ze skargą na panienkę z recepcji...na najwyższym piętrze byłem, u Pana Kierownika Jana eS byłem...ramion wznosy oglądałem...słowa przepraszam nie usłyszałem...o brak dowodu osobistego chodziło...pozdrawiam, ms.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Medycyna pracy

    Kolejki kolejki i olewanie pacjenta. Umawiają na konkretną godzinę po czym czeka się od 8 do 13 bez jedzenia (bo tak kazali przyjść) a z tych wszystkich godzin czekania badań i kontaktu z pacjentem max 10 minut. Pracodawcy proszę nie podpisujcie z nimi umowy to może coś zmienią. Nazbierali umów a resztę mają gdzieś. Już dawno nie spotkałem się z takim czymś a już na pewno w prywatnym ośrodku

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    dostęp do usług medycznych w Medremie w Opolu

    Przychodnia Medrem nie jest przyjazną przychodnią dla osób niepełnosprawnych ruchowo. W ostatnim czasie winda jest bardzo często zepsuta. Osoby niepełnosprawne ruchowo lub osoby starsze maja bardzo utrudnione wejście po krętych schodach do rejestracji. W ostatnim czasie mój tato poruszający się o kulach utknął w windzie i czekał na pomoc. A dzisiaj utknął na schodach bo winda znowu była zepsuta. Panie rejestratorki są bardzo uczynne i empatyczne, ale same windy nie naprawią. Zadzwoniłam do właściciela przychodni Pana Sokołowskiego, ale nie wykazał żadnej empatii, chęci pomocy. Jest niegrzeczny i nieprofesjonalny. Podjęłam decyzję o zaniechaniu korzystania z usług tej przychodni, skoro właścicielom nie zależy na pacjentach i jakości świadczonych usług. Jeśli chcecie korzystać z usług medycznych dla osoby niepełnosprawnej to dobrze się zastanówcie, czy wybraliście przyjazną przychodnię, możecie utknąć w windzie lub na schodach, a właściciel nie wykaże żadnej empatii i dobrej woli w rozwiązaniu problemu.

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum