.
220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
  • Od 3 dni próbuję dodzwonić się do centrali, bez skutku.

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    Rejestracja telefoniczna

    Rejestracja telefoniczna do lekarza rodzinnego to czysta fikcja, od dwóch dni usiłuję się w tym celu dodzwonić do MCM - za każdym razem połączenie jest uzyskiwane tzn. miły głos mówi, iż w celu zapewnienia wysokiej jakości usług! wszystkie rozmowy są nagrywane następnie przez 4 minuty naprzemiennie słychać sygnał przywołania i wątpliwej jakości muzykę, nie muszę chyba dodawać że połączenie jest oczywiście płatne i przy wykonanych dziennie kilkunastu połączeniach tworzy to poważną kwotę. Rozumiem, że czasami zdarzają się awarie sieci telefonicznej ale czy w dzisiejszych czasach taka awaria ma trwać dwa dni a może i dłużej (nie wiem jaka była szansa połączenia się w poprzednich dniach), niezależnie bowiem od ostatnich kłopotów z połączeniem zawsze dodzwonienie się do MCM stanowi problem. Może w takim razie należy zrezygnować z rejestracji telefonicznej i nie stwarzać ludziom płonnych nadziei że MCM jest już w XXI wieku? Katarzyna

  • Rejestracja do MCM, zwłaszcza do lekarza rodzinnego to jakiś koszmar. Człowiek wydzwania 20 minut nie uzyskując połączenia, a jak je uzyska to nikt nie odbiera i po paru sygnałach w słuchawce znów jest rozłączony. Co to ma być Panie kierowniku Szewczyk jakaś loteria? Sytuacja trwa na tyle dłuo że można by przy odrobinie dobrej woli ją rozwiązać. Skoro po pół godziny uzyskamy połączenie i ktoś laskawie je odbierze dowiadujemy się że miejsc do lekarza już brak, poprostu horror nie przychodnia. Lekarzu obyś nigdy nie musiał być pacjentem MCMu!

  • centrala: 014 630 05 55 rejestracja: 014 630 05 50

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum