220 tysięcy placówek medycznych w Polsce
    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    rejestracja

    dodzwonienie się do rejestracji tej placówki jest niemożliwe, albo nikt nie odbiera, albo ktoś rozłącza, jakaś paranoja, próbuję juz 4 godziny i nic, po co podaja numer skoro nie odbierają telefonów

    • *
    • * *
    • * * *
    • * * * *
    • * * * * *
    • * * * * * *
    rejestacja

    Długie oczekiwanie w kolejce.Dzieci się nudzą,a nie ma w poczekalni niczego,co by im troszkę zajęło czas podczas czkania. Dodzwonienie się do rejestracji graniczy z cudem. Po za tym 2 panie doktor u których byliśmy i panie od testów alergicznych,bardzo dokładne i miłe.Nie żałuję,że do nich trafiliśmy.

  • Jestem wstrząśnięta podejściem lekarki z pokoju nr 15- Pani dermatolog( nie podała mi swojego nazwiska) która w dniu 11.07.2008 (piątek) około godziny 11 odmówiła mi konsultacji lekarskiej dla mojej 2 letniej córki, która skierował tam pediatra( który uznał przypadek mojej córki za nagły i pilny) , córka ma na całym ciele wysypkę, świąd nie pozwala jęj zasnąc , krostki rozdrapuje aż do krwi, a Pani dermatolog stwierdziła, że nia ma czasu ponieważ nie ma zamiaru siedzieć w pracy do godziny 17 a skoro wysypka pojawiła się dwa dni wcześniej to nic sie dziecku nie stanie jeśli poczeka do poniedziałku, bo przeciez i tak powinnam być wdzięczna, że w tej sytuacji za trzy dni zostanie moja córka przyjęta bez wcześniejszej rejestracji. Pani doktor oświadczyła, że gdybym przyjechała wcześniej lub miała przy sobie skierowanie a w nim zaznaczone pilne - to ewentualnie obejrzałaby stan skóry mojego dziecka, a do dermatologa przecież skierowanie jest NIEPOTRZBNE! Jest mi z tego powodu bardzo przykro, że tak traktuje się małych pacje ntów .

Mapa

Zobacz jak dojechać

Forum